Fyra nyanser av brunt.

Oj, vad våren är härlig! Det hör man överallt. Oj oj oj, härligt härligt härligt. - men skärp er. Brunt brunt brunt, lera och jord och oknoppade träd. Kalla vindar och ingen snö. Så är det.

Igår hade jag planer på att dra på tågluff i Afrika. Det gick över och jag får nöja mig med en Stockhomhelg och Oslovisit den närmaste tiden. Kanske blir det också Gotland och Malmö innan sommaren bryter ut. Kanske också Florens, om askan vill sig väl.

Efter På Spårets slut har mitt teve-jag känt sig nere. Nu är jag lyckligare då mitt nya favoritprogram (som också är slut snart) kommit. Mauro och Pluras kök. Underbart. Så ska jag ha det när jag blir stor. Eller annars kanske vi satsar på det i sommar, katten?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0