Svettnatt

Klockan närmar  sig två. Jag har just joggat från Gullmarsplan och hem till systeryster, tillbaka till Gullmars och hem igen. 45 minuters nattjoggingpass.  Bra. Anledningen var en dålig väska som vägrade hålla min mobil på plats under kvällens strapatser. Jag var helt enkelt tvungen att undersöka om den flugit av längt vägkanten. Men, mobilen befinner sig just nu på okänd ort. Hoppas den lever och mår bra. Jag skänker en tanke till den. En.

Hur som helst, solen har varit högst närvarande idag och jag har hunnit med en rejäl dos vårmys. Kaffe och skavsår. Ah. Den mycket braiga (ja, det är ett ord) dagen avslutades med pompa och ståt, middag på Fridays och senare dans, dans, dans på.... eh... Odenplan. Någonstans. Kanske borde jag ta reda på vart dansen höll hus, eftersom det är högst troligt att min mobil är på samma plats. Jag tar det imorgon. Sen. Mañana mañana.

På det stora hela verkar det som att det kommer bli en fantastisk vår. Chansen är maximal. Imorgon kommer det bli mer sol. Det är helt okej!

God natt och sov gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0