FredagsKos och snorkråkor


Snorkråkor alltså. Vad är dealen med det ordet? Det ser inte ut som kråkor. Men hur som helst så finns de här. Ni kanske inte vill veta, ni kanske mår illa eller tycker att jag är äcklig. Det är jag inte. Man skulle kunna tolka att min rubrik pekar mot att fredagsmysigheter och snor hör ihop. Det är fel. Grov feltolkning. Däremot så är detta samband oundvikligt när man; 1. Är förkyld 2. Äter varma mackor med Lök, Vitlök och stark peppar. Detta samband är inte bara oundvikligt det är också olämpligt när man; 1. Träffar sin nya sambo för första gången 2. Vill göra ett fräscht och bra intryck. Kan detta gå att undvika såhär efteråt? Nej. Gör det egentligen så mycket? Nej.

Men till saken: Vi har en ny sambo, inneboende, roomie. Silver från Gällivare. Det är all presentation ni kommer få och behöver.

Annars? Jobbet går bra, bilen går bra. Jag är (ta i trä) snart frisk från min sedvanliga höstförkylning och redo att ta mig an livet igen.

Vänligast, K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0