Lammen och jag

Kanske önskar man sig mycket av livet om man vill ha en fungerande dator. Inte för att vara kräsen och otacksam, förlåt mig Gud, men en glänsande fin MacBook Pro är väl inte för mycket begärt? Tänk så trevligt det vore för oss alla om jag får en sån! Jag skulle bli en gladare och trevligare medmänniska.

Ina har övergivit mitt sällskap för att umgås med sin Mac. Jag sitter ensam (uuääää) i vardagsrummet och ser The Silence of the Lambs. Har just nu en behövlig blogg och facebook-pause bara. Man vill ju sova inatt. lägenheten är inte stor, men tom. Från att ha bott på 18kvm till 7kvm är nu detta ett ekande slott. Ho hooo, vart är alla?

Jag och lammen får umgås för oss själva. Men dom är ju också tysta, sägs det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0