Packar ihop, sträcker ut benen och tar ett sjujävla tag.


Snart, snart, snart är det flytttider.

Vi lämnar vårt fina gula hus i centrum för att dra väskor och kartonger till Olav Ryes plass. Kommer kanske att sakna den numera städade fina lägenheten och de fina personer som varit våra sambos i snart en månad. Men till helgen är det dags att ta nya tag, bädda rent och tända ljus. Jonas och Joakim tar plats som roomies ett par veckor innan Tobias kommer. Hörde även ett litet rykte om spritfest i helgen, vet inte om det är sant.

Passa er (eller, välkomna, menar jag).



Om jag skulle vara rökare. Då, då skulle jag endast röka dyra cigaretter, inget mainstream som Marlboro light eller Prins. Nej, bara dyra handmålade saker som säkert, säkert är bättre för något eller någon. Då skulle jag iaf inte röka så mycket och bli förbannat beroende, luka äckligt (läs: vidrigt) och spara penger. (ja, spara). 

Eller så skulle jag bara ta slag i saken och röka allt olagligt och fult. Bara för att. Ska det va så ska det.

Det blir nog inget av det, ändå. (Det låter väl bra, mamma?)










Tack för mig, god natt människor.


Kommentarer
Postat av: solveig nygård

Ja, det är bra - du sköter om dig - sover ordentligt - äter vid bestämda tider en väl sammansatt måltid - borstar tänderna - och motionerar i lagom dos - läser berikande litteratur - håller dig informerad om vad som händer i världen - sänder vackra tankar till dina kära hemma ...ja jag vet !! Jättekram och godnatt!!!!/mor Ta´t lugnt - ta en Toy!!!

2010-08-19 @ 21:45:14
Postat av: Anonym

var har jag lagt min andra uniform?

2010-08-20 @ 10:37:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0