Tre på en cykel är lycka.

Igår drack vi öl. Vi bestämde oss för att ha fina soffor i trädgården. Sofforna ska vara i det underskattade materialet plysch och matcha grammofonen som i sin tur passar utmärkt till våra tekoppar. Vi skrattade. Vi pratade om vårt gemensamma problem, vår svårighet att hantera medelålders män. (Ja, man får generalisera. Jag får.) Vi lyssnade på julmusik, vi drömde om en skidresa till norra Norrland. Vi tände ljus på balkongen. Vi cyklade.

Jag önskar jag hade en bild. Ni önskar att jag hade en bild.





Jag hatar att jag inte har något vettigt att skriva om. Om alla slutade att skriva så mycket och så intressant skulle mina tankar verka bättre. Allt ändrar skepnad om det byter kontext. Så snälla, sluta vara så förbannat smarta och lyckade. Tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0