Dagens tankefail.

Dagen har gått lite i resebokandets tecken. Det är aldrig lyckat med en hjärna med nedsatt funktion. Ägnade hela eftermiddagen åt att kolla på boende i Åre, eftersom jag och brorsan +- har sagt att vi ska åka upp v.10, när han har sportlov. Härligt med fjällluft tänkte jag och så ringde M. M frågade när jag skulle komma och hälsa på i London. Plötsligt var resan bokad. 5-9 mars. Vecka 10.

Man kan inte vara på två ställen samtidigt, det har jag hört. Men nu ska jag tydligen det i alla fall och det måste gå. Londonresan är såklart icke avbokningsbar pga min snålhet. Så lösningen blir.

5 mars - till London FLYG
6 mars - London
7 mars - London
8 mars - London
9 mars - till Stockholm FLYG
9 mars - till Sollefteå NATTÅG
10 mars - till Åre BIL
11 mars - Åre
12 mars - Åre
13 mars Åre
14 mars - till Sollefteå BIL


Tajt schema. I like it! Jag hoppas på att det går ett natttåg den kvällen, det är den svaga biten i planen!


Nu får det vara nog med bokningar - för ett tag.



Puss

Kommentarer
Postat av: Stora L

Men så underbart!

2010-02-15 @ 07:56:44
URL: http://lillasvartaboken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0