Jag dricker gärna kallt kaffe, om det är varmt.

Imorgon är det bokrea. Bokrean är en fantastisk sak, billiga böcker av alla sorter och modeller, i alla färger och genrer. Jag köper för mycket böcker i vanliga fall, men man vill ju inte chansa och helt plötsligt inte ha något att läsa. Jag menar så länge det finns böcker i min bokhylla som jag inte har läst så har jag köpt för många, men så fort jag läst alla så har jag köpt för få. Bokrean är hur som helst kul. Jag vet, det finns bibliotek. Det är miljövänligt med bibliotek. Det är bra. Det är trevligt. Men jag gillar bokhandlar också, och jag vill kunna ha mina böcker hemma, ta fram och titta på, bläddra i... Det är fint och... hehe... ljuddämpande.

bla bla bla. Allt jag skrivit hittils är värt att hoppa över. Gör något vettigt istället. Lyssna på Ola Magnell.



Dagens omotiverade bild: Busskylt, Krakow.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0