Pressokaffe och Babe.


Adam Green - No Legs


När man tror att himlen är så grå som den bara kan bli, mättad på gråhet, så blir den bara lite mer grå. Grått är fint, men jag vill ha solen tillbaka. Ge mig solen tillbaka, annars blir jag inte glad. När jag ändå pratar om saker att vara glad över, här kommer en liten lista.

1. Chokladmuffins
2. Leenden
3. Spontanitet
4. Musik
5...

Kom just på att det är nog enklare att göra en lista över saker jag blir irriterad eller arg på, man blir glad av så mycket. Men att rada upp saker som irriterar eller förargar är inte direkt ett uppmuntrande ämne, så jag skippar det. Idag är skitsnackets dag.

Fakta: Jag är otroligt stolt över min bror, jag hoppas att han vet om det.


Puss


Artistisk bild från gårdagens vin och gitarrkväll (syster och Cam) Kärlek


(Och ja, är det någon som har ett rum över någonstans i världen så flyttar jag gärna in. Barcelona, Göteborg, Paris eller Narvik. Jag är flexiblel.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0