18.57





Min nyuppfunna konstform är crap. Helt fruktansvärt fult blir det också. Jag såg framför mig en karusell av färger och former. Och vad hände? Pennorna fastnar inte, såklart (hur tänkte jag där?), och kvar ligger ett fjåsigt lager i pastelliga kulörer. Jag kan inget göra åt saken. Njut av ett halvklart misslyckande gott folk! Själv ska jag... lägga mig under mattan tills jag har glömt helvetet. Försöka duger inte alltid.


Fullgubbe

Fullgubben har en fru också. De båda tillverkades en dag i Oslo. (Jag har lovat fröken Stenvall att aldrig visa hans fru, det kan hända att jag bryter det löftet med hull och hår) Imorgon ska jag upp tidigt och motionera, sen blir det heldag i Gävle med tillhörande konstseminarium. Jag tror det kommer blir en mycket bra dag. Om jag kommer hem, SJ är ena kluriga svin. Det har jag hört.


Kram.





Kommentarer
Postat av: Stora L

Du skriver "Min nyuppfunna konstform är crap. Helt fruktansvärt fult blir det också" men jag håller verkligen inte med! Jag tycker det är underbart! Jag har alltid älskat det fula!

2010-01-28 @ 08:03:42
URL: http://lillasvartaboken.blogg.se/
Postat av: K

Jag kan också älska de fula. Anledningen till att jag skrev det var kanske att jag hade en annan bild i mitt huvud. Du vet ju dessutom att jag älskar FÄRG, inte något som ser ut att ha tappat färgen. ;) Så jag ska göra ett nytt försök. snart! KRAM!

2010-01-28 @ 08:36:06
URL: http://attsnarjaenjavul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0