Tuschpennekonstens vändpunkt

Här kommer den.
Tavla nummer 1.
Utropspris: 4 miljarder.



Tågresenären från Gävle
Tusch på duk 55x46


Jag ber om ursäkt för den fantastiskt dåliga bildkvalitén och färgåtergivningen. Dags att installera Adobe Photoshop kanske.

Lena och Bosse Sundström tävlar mot Vanna och Göran Rosenberg ikväll i På Spåret, svt 1. Att förutse vinnarna är omöjligt, så jag kan tyvärr inte berätta hur det går,  så det är bara att göra en fruktsallad och krypa ner i soffan. Eller åka till sin syster och bli matad, det är också bra.


K



Kommentarer
Postat av: Stora L

Mannen på tavlan är inte vilken man som helst. Han är mannen på tåget, med det mystiska leendet. Kan har vara en pånyttfödd Mona-Lisa?



4 mille har jag inte, men jag väntar med spänning på en annan (aningen billigare tavla). Jag är lätt med på budgivningen... PUSS

2010-01-29 @ 23:31:51
URL: http://lillasvartaboken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0