"Nu blåser havets friska vind..."

Jussi Björling får representera ännu en morgon. När kommer denna omtalade svenska sol till Norge?

Nu till dagens fundering. Det är nog ändå dags att byta plattform för bloggen, det är nog dags att byta namn på den med, till något fräsigt. Men problemet är att jag inte rikigt vet till vad jag ska byta. Wordpress är bra har jag hört. För nu ska jag lämna alla välj-din-design-bloggplattformar. Fy. Jag mår lite illa av att tänka på det. Det är inte okej. Alls.

Saken är den, att jag nog måste vara en duktig flicka och skapa något sälv. Sen.

Nu kom jag att tänka på en man som kommer in på jobbet ibland. Han kallar mig Fröken Frida, eller ännu hellre Lilla Fröken Frida. Hm..



K

Kommentarer
Postat av: Stora L

Jag som älskar "att snärja en jävul"!

2010-07-15 @ 20:00:49
URL: http://lillasvartaboken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0