Fortsatt intensivt och onödigt bloggande

Även om det uppskattas eller ej, så kommer bloggen finnas kvar, har ett sådans sjujävla skrivflyt nu. Idag är det midsommarafton, det går mig helt förbi tänker jag. För inte måste man tjoa och skutta runt i blommig klänning och dricka snaps och äta sill? Inte måste man leka lekar och ha blommor i håret? Nej. Fan heller. På våra 18 kvadrat blåser inga midsommarvindar.

Hur som hellst. Morgonpromenaden avklarad, nu är det frukost som gäller och sedan en evig jakt efter minst 15.000 steg om dagen. Kanske ska jag vara en snäll flicka och tvätta lite åt oss, kanske. Förövrigt ska jag hålla mig långt borta från byen, i hopp om att inte springa på diverse reaprylar - som jag bara mååå köpa.

Håll även tummarna för mig och att jag får något av jobben jag sökt.

Saknar er där hemma, där borta.

K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0