Omvägar i sommarsolen.


 

Fallfärdiga hus är vackra. Det här är inte fallfärdigt, men dock inte färdigt. Vackert ändå. Gick förbi det idag på min väg upp till Sognsvann för sol och bad. Solen stekte och benen pinnade på upp för backarna, men lyckades inte ta mig till mitt mål. Stannade för många gånger på vägen, gick fel lite för många gånger. Hittade dock till Stensparken och stannade där ett par timmar för att dricka iste och läsa lite med Volbeat i lurarna.

 

Väl hemma efter dagens strapatser ha jag bara en sak på agendan. BORDE bara ha en sak på agendan, och det är att söka jobb. Fast det ryktades om Star Wars. Det är också bra. Nej. Söka jobb var det.

 

K

 

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0