Kaffedrottning

Nu är det klart, certifikat och diplom ligger framför mig. Teori och praktiskt prov är genomfört och nu är jag, äntligen, diplomerad barista. Queen of Coffee. Espressomaskinen är min vän och tillsammans gör vi stordåd! Nu ska jag bara finslipa tekniken och göra finfin Latte Art i form av diverse roliga mönster. Varför inte sköldpaddor eller sjöodjur?

Kaffe är otroligt gott, och göra det är fantastiskt kul. En kaffe i minuten, håller ordning på... truten. Det har jag alltid sagt. Nu ska jag och blomman starta världens bästa kaffebar!




(Det är förresten det som var nummer 4.) Yey!

Kommentarer
Postat av: Stora L

WoW! Hur cool är inte du! Så, överst på din önskelista står nu en stor kaffebryggare?

2010-03-01 @ 19:03:13
URL: http://lillasvartaboken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0