Morgonsnö i maj.

Idag var det snö när jag klev upp. Snö. Nu. Jaha.

Biljetterna till Gotland är klara och utskrivna. Det ska bli regn och vattenpipan får därmed stanna hemma. Det gör ingenting. Jag tar med mig ett paraply istället och hoppas på att det inte behövs sen.

Nu på med joggingskorna för att ta med vovven på långpromenad med winnerbäck i lurarna. Gråvita skyar - tandläkarväder. Senare gymmet och ett ordentligt konditionspass, har sjuk träningsvärk sen igår när jag lekte hulken med skivstång och kickboxing. Vårruset som jag skulle springa i Sthlm är ändrat till Sundsvall, förlåt bästa Linda, måste spara pengar. Med den ändringen är även datumet förflyttat till 25 maj från 1 juni. Så det är bäst att hålla igång!

hejhopp.

Kommentarer
Postat av: Stora L

Duktig du är hjärtat! Kämpa på... Jag har inte gett upp, men jag har inte ork heller. Jag känner mig tung i kroppen. Men idag gjorde jag en lite ansträngning och cyklade till pingstkyrkans loppis för att fynda. Och OM jag fyndade.. Kolla min blogg :D

2010-05-04 @ 13:52:35
URL: http://lillasvartaboken.blogg.se/
Postat av: lindan

NEEEEEEJ Svikare:) men okejdå. låt gå! Nått annat år ska vi banne mig rusa tillsammans!

Keep me updated hur det gick efter så jag vet vad jag har att vänta mig den 1a

2010-05-12 @ 16:22:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0