Pumpafriskus.

Snart frisk. Snart helg. (Ja, okej, det är helg nu, men idag ska jag bli helt frisk och därför existerar ej denna fredag.) Imorgon är det däremot andra takter här i huset, först upp kl0500 och jobb jobb jobb i 9 timmar tills jag får äran att bege mig hemåt till värmen, dansen och festen. Längtar redan kan man säga.
Idag har jag varit en eminent anställd och varit på jobbet utan att ha jobbet. Pumpor skulle skärnas i, dödas och omvandlas till finfina och lite läskiga pumpalyktor. Fina blev de. Ska bli mig ett nöje att dela helgen med dom och Johanna.


Johanna blev sne. Det gör ingenting, vi kom ändå fram till att hon är skänheten (pumpan är säkerligen odjuret) och jag fick bli konstnären och skaparen av underverken. Hyffsad deal. Tre nya vänner och medlemmar av Team Frogner är alltså här.
K

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Åh fint bästaste... Hoppas du har det super!

2010-10-29 @ 22:38:53
URL: http://egobloggen.se/urminsynvilla
Postat av: Miss Kegg

De är så fina så :)

2010-10-30 @ 00:13:04
URL: http://keggiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0