Well thanks

Hello Saferide spelar "If I don't write this song, somone I love will die" och jag har tagit på mig mina mysigaste, mjukaste kläder som fanns att hitta i garderoben. Ja, det är en sån dag idag, kroppen tål uppenbarligen inte samma tempo som förr. Känner mig gammal och sliten. Gårdagen var bra fin ändå. Den började bra, fortsatte ännu bättre och avslutades med imaginära fyrverkerier och kramp i skrattgroparna. En middag med Dream Team Frogner toppade kvällen. Det enda som egentligen avvek från lyckan var ett samtal om en sjuk far. Men här oroar vi inte i onödan, vi håller tummarna istället.
Snart ska jag överge mitt horisontalläge i den varma sängen och avnjuta en fin kopp kaffe med Toby. Det är lika bra att låtsas att man är okej och mår finfint. Men jag tackar gud och de högre makterna att jag slipper jobba idag. Kanske ska jag tacka vår kära butiksschäfer också.
Med kärlek, K

Kommentarer
Postat av: Käwin

Ah, word. Själv tog jag mig ut ur lägenheten 16.30 idag. Nu har jag tagit igen diverse mat- och vätskeförluster med råge, paj, pepsi och choklaaaad!



Och fadern är ju hemma igen, finfina grejer.

2010-10-23 @ 22:05:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0