Systerbesök!


Solen skiner, jag har inmundigat min frukost/lunch och är fullt påklädd för dagens äventyr. Jag sitter med datorn i knät och låter den värma mina stackars ben. Det börjar bli kallt här, men den som sätter på elementen får spö. Det kommer nog inte bli så mycket äventyr förresten. Mer städning och jobb. Men sen, hör upp, kommer storasyster på besök till vårt höstbeklädda Oslo. Passar utmärkt eftersom Silverfisken är i Luleå och vi har gott om plats hemma. Inga aktiviteter är spikade pga den snabba beslutsprocess syrran haver. Det gör ingenting, vi kanske dricker kaffe i solen, besöker ett par mer eller mindre spännande museer och tar en joggingtur i Botaniska trädgården. Det är inte gå noga med den saken.

Jag har nackspärr, sängen är inte min vän. Man får inte ta det personligt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0