Boris.

Han pratade om konceptutveckling, om design och om hur man stärker ett varumärke. Boris. Jag var såld. Jag hade nästan glömt bort hur mycket jag tycker om de sakerna. Boris pratade om Starbucks, om Deli's Singel Estate Coffee, om färger, form och kaffe. Kombinationen är oslagbar. Jag hade bestämt mig för att hoppa på honom i pausen och prata, kanske få vara med någon dag under hans arbete, men plötsligt var han borta. Helt försvunnen. Jag ångrar bittert att jag gick på toaletten först för att göra mig lite anständig efter 24h arbete och ingen sömn på närmare 36h. Idag jobber jag hemifrån med skiss och modellbygge inför nästa veckas Markedsdagar. Snart ska jag ta en paus för att hitta Boris mail. Jag känner mig som en stalker utan erfarenhet av hur man gör. Men jag vill jobba med honom, en fantastisk Belgare med en fet kunskapsbank och ett underbart arbete.
Track him down.

Kommentarer
Postat av: Stora L

Visst är det så att man ibland måste påminnas om vad man egentligen tycker är skoj. Suttit på jobbet i flera veckor och skrivit på en rapport- skittråkigt. Och så nu har jag fått börja greja med hemsidan igen, och jag har så mycket ideer på vad jag vill göra... Tre dagar kvar. Vad kommer sen? Ingen aning.

2011-04-30 @ 08:20:42
URL: http://lillasvartaboken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0