FARRIS BRIS

Måste bortse från mina annars vettiga och sakkunniga (javisst) inlägg och dedikera ett inlägg till FARRIS.
Norges kungliga mineralvatten och svar på svenska Loka och kanske även Ramlösa. Jag har blivit helt beroende av detta onödigt dyra vatten. Åh, det är löjligt gott.

Men. Jag inser ju att detta inlägg blev allt för kort och torrt (fast blött) och jag ska nu dryga ut det med annat skit. Idag har det nämligen varit härlig sommarvärme i Oslo och jag har bränt mig på näsan. Ingen bild finnes. Jag och Ina har kost oss i solen och delat en pils. Det var sjukt värt fastän barn i randiga strumpor och glassiga kinder fanns närvarande. Vi hann diskutera livets egenheter och vändningar och jag kom fram till att jag nog vill ha familj och barn och sånt där, sen någon gång. Den enda detaljen som saknas i min plan är den där mannen som ska torka spyor och handla barnmat, medans jag ägnar mig åt att jobba och måla tavlor. Därför efterlyses nu en man som:
1. Vill bo i en fet industrilokal och är beredd att renovera den till beboeligt stadie.
2. Kan tänka sig att ha två hundar som heter Hassan och Farris.
3. Älskar att laga mat.
4. Gillar att snickra, måla och fixa.
5. Gillar äventyr.
6. Gärna spelar Dylan och soundtracket till Jesus Christ Superstar.
7. Inte kan leva utan tända ljus och blåbärsbullar.
8. Vill göra varje dag till ett äventyr.
Komsi kom.

Kommentarer
Postat av: Stora L

Han är där ute! Jag vet!

2011-04-19 @ 06:42:12
URL: http://lillasvartaboken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0