Fucking fabulous.

Ja, det kan hända att min kamera har fått sig en smäll, men det hör inte till saken. Saken är nämligen den att på promenaden hem från jobbet idag gick vi förbi denna underbara arkitektoniska skapelse. Till synes är gatan fylld av gamla vackra hus, med fantastiska fasader och spröjsade fönster. Sen tittar man in i en glugg och möts av denna moderna byggnad, på innergården. Ett mästerverk i kontrasternas tecken minsann. Inspiration på hög nivå. Jag kan skriva i evigheter om min förkärlek till betong, glas och oljat trä, men tänker inte göra det.

Kommentarer
Postat av: karin

Schnygga. Så ska jag inreda i nya lägenheten, du får hjälpa till. Det är nog ok för P om vi häller lite rostfärg över allt i slutet.

2011-04-08 @ 08:38:22
URL: http://merstuds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0