Jag är en hopplös liten människa.

Idag tål jag varken solljus eller korkade människor. Bland de sistnämnda inkluderas även jag. Jag är nog den mest korkade människa jag vet om och jag kan i skrivande stund inte leva med mig själv. Skärp dig kvinna! Efter att ha legat vaken hela natten av diverse anledningar känner jag mig mör. Jag behöver min sömn. Om inte för skönheten för att överhuvudtaget kunna använda en bråkdel av min stackars hjärna. Solljuset då? Det kan bara ge sig. Inte för att det egentligen är sol ute, mer ett vitt ljus som tar sig igenom alla moln på ett ytterst obehagligt sätt. Nej fy.
Av de anledningarna har jag bäddat ner mig, dragit ner rullgardinen och hoppas på att en ljus idé ska ta fäste i min kropp. Jag är som de flesta vet om en tappad flicka som inte kommer in på arkitektutbildningen och vet pga det inte vadjag ska hän. Hur som helst så ska proverna www.arkitektprovet.se in den 15 april och jag kommer ingen vart. Försöker desperat proppa in så mycket information och inspiration jag hinner med och hoppas på att något ska fastna på pappret. Än så länge har jag använt 2, skissblock till ingen nytta. Jag svär mest över pusselbiten (en central del i provet) och det faktum att jag inte kommer komma in även om jag är briljant på den första provdelen. Palla stressen i prov-del två.
Så, nu är det slut på gnällandet.
Ha en god afton.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0