Ingen bor i skogen, ingen bor på vinden.

Av en händelse hamnade vi alla i en lägenhet på St Hanshaugen vid 6-7 tiden igårkväll. Det blev mat och dryck, det blev fart och fläkt. Det var den sista dagen på 2010, för er som missat, glömt bort eller legat i koma. Som vanligt denna dag dracks det obscena mängder varierande drycker och skratten ekade mellan de vita väggarna i borgen.

Syster med man har tagit sina pinaler och rest till Oslo för att skåla in det nya året, mycket uppskattat och underbart trevligt. Emellan klirrande glas och skön musik hann vi även med att döpa om en person till Motherfucker och utveckla BT-koncernen, ha krig med grädden och röka nyårscigarren. 12 slaget tog vi på berget, vad det nu var för ett berg, tillsammans med en hel hög med människor och fyrverkerier. Sådär som det ska vara, tydligen.

F E D T

Sen blev det i alla fall en taxi hem, tre timmars sömn och en lång dag på jobbet idag. Värt. Otroligt värt. Ikväll däremot kommer natten tidigare än vanligt och jag sover med gott samvete. Jag sparkar herr Ågren på smalbenen. "Du fick mig inte den här gången, din jäkel" Jag flinar lite och somnar utan att ångra något, även fast jag vet, innerst inne att jag kanske borde ångra en sak eller två. Vem bryr sig.

Godnatt min värld, vi ses i gryningen.
Nu är det 2011, ingen bor på vinden. Tror vi.

Kommentarer
Postat av: Röstipoteten

Jo geten bor på vinden. Det är ett faktum!

2011-01-01 @ 21:32:29
URL: http://keggiii.blogg.se/
Postat av: leoparsälen

jag njöt av varje sekund med dig på nyår min lilla katt!

2011-01-05 @ 23:12:23
URL: http://adjoken.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0