Jäger & Minimalistic trance.

Det ringde på dörrklockan och helt plötsligt hade vi besök från Australien. En man som inte gillar Flight of the Conchords, men drar upp en 7a Jägermeister ur väskan efter 2 min innanför dörren anlände med ett leende. Jag som hela dagen skuttat runt sjukt nervös har efter fyra timmar lugnat ner mig. Det är fantastiskt kul med couchsurfing. Ni som läst mina tidigare inlägg i denna underbart meningslösa blogg får ursäkta mitt tjat. S råkar vara, precis som jag anade en mycket bra människa, so far. Och det som tidigare känts som ett litet onödigt moment i min annars rätt stressade vardag har nu tagit plats som ett av mina bästa val denna veckan. Inte fy skam, som man säger.
Med nya bekantskaper, nya människor, kläcks briljanta idéer, har jag hört talas om, och redan i kväll har vi beslutat att starta ett företag vars enda mål är att bygga och sälja olika sorters dinosaurier av pistagenötter. Det hela kan ha varit min idé från början, men vem behöver inte en australiensk elektroingenjör vid sin sida?
Kvällens tanke var att vi skulle trotsa tröttheten och ta oss till Molly's Bar efter varsin halvflaska av tidigare nämnd dryck, men vuxenheten tog över och vi satsar på att vara pigga i morgon istället.
The rest is history.
Cheers

Kommentarer
Postat av: Stora L

Han låter ju fantastisk! Skit i Paris och åk med tillbaka till Australien! och gör verklighet av dinosaurierna av pistagenötter!

2011-01-17 @ 07:45:10
URL: http://lillasvartaboken.blogg.se/
Postat av: Linda

Håller med Stora L:) Tell me more about him.

Australienares dialekt går inte av för hackor inte;)

2011-01-18 @ 12:53:54
URL: http://formfront.blogg.se/
Postat av: coocoo

Brudar! SÅÅÅ intressant ska vi inte ha det. Men han sa dock att jag MÅSTE komma och hälsa på honom. Vi hade grymt kul. Men först: PARIIIS. (sen om jag inte kommer ta mig till australien så frå jag en ny chans med en irländare i mitten av feb.) Säger som grotesco: BLANDA UPP! Saknar er!

2011-01-18 @ 20:25:46
URL: http://attsnarjaenjavul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0