Kvalitetskaffe

Vaknar man i lägenheten på Steensrupsgate denna eminenta Torsdag så finner man tydligen en katt i köket. Katten är i full färd med att koka ägg, kaffe och bre mackor till frukostbordet. Själv hasar man in i badrummet för att ta sig en jäkligt kall dusch i hopp om att vakna i alla fall lite. Det gjorde jag och nu är frukosten intagen, första koppen kaffe är slukad och, tänka sig, ingen stress i sikte.
Idag ska det fixas och trixas inför min weekend. Jag tänkte att jag skulle vara en duktig flicka och packa i tid så man slipper stressa runt vid 4-tiden på lördag morgon. Good plan indeed.  Frågan är bara. Liten väska, så jag får med mig något hem, eller stor väska och ta chansen på att jag kan hoppa igen väskan sedan? Pff. Vem bryr sig. Tandborste och pass i jackfickan blir bra.

Kommentarer
Postat av: Peccaplutt

Undrarns om mna ska bli stor och lära sig dricka kaffe..låter ju så underbart gott men om sanningen ska fram smakar det ju..Urk! haha Miss ya babe! kram

2011-01-20 @ 15:20:18
Postat av: Stora L

Pass och tandborste. Det låter härligt, men kanske lite kallt... Ta med en varm tröja också. Och dina snyggaste skor att dansa i :)

2011-01-20 @ 21:52:34
URL: http://lillasvartaboken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0