Myskväll i kollektivet

Äntligen en fri kväll. Efter bara ett litet nyckettrubbel på jobbet kom jag hem, lagade mig en fantastisk middag och spenderar nu kvällen med T och sveriges radio. Och te. Massor av te. Jag önskar ibland att te eller snarare kaffe hjälpte mot ryggont. Min rygg behöver en rejäl omgång hos massören. KNUTAR OCH ELENDE. Som tur är, heldigvis, så vann jag och J ett fint presentkort på jobbet som skall förvandlas till en fin SPA-dag för oss båda. Åh, älskade arbete.

Jag kan inte sluta tänka på min flykt till Paris (till paris, till paris, ska jag rida på en gris). Resan bokad, boendet fixat. Den eminenta fransmannen John bli min värd för helgen. Good feelings indeed. När vi ändå surfade runt på couchsurfing.org passade vi på att acceptera två liggande efterfrågningar och blir snart värdar för en australiensk kille och en amerikansk tjej.

Mer te står serverat, tack Tobias. Min rygg värker och jag har två lediga dagar framför mig. I morgon ska jag ut på skidor, jag måste. Kan man inte massera eller vila bort smärta, så kan man alltid träna bort den. Utomhus råder blixthalka och i fönstret skryter buddan med sitt ljus. Mina nyinköpta växter sneglar mot den och ryser, jag tror dom är avundsjuka. Typiskt murgröna kan man tycka.

Humorhimlen pratar vidare om diverse temasändningar och spelar musik inom den förhärskande riktningen.

Livet leker. 

Kommentarer
Postat av: Lindan

Coolt med couchsurfing:) du är modig du!

2011-01-12 @ 22:42:06
URL: http://formfront.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0