Sår i handen

Idag sprang jag. Jag ramlade och tog mig dumt nog emot med händerna. Bara händer mot grusad asfalt är ingen fin kombination och jag blödde som en stucken gris. Aj. Att sedan städa och skura med händerna om vartannat nere i vatten gör ont. Väldigt ont. Trots detta har jag haft en fantastisk dag på jobbet och humöret har legat på topp. Like back in the days.

Steven har lämnat mig och Oslo för Tromsø och förväntat norrsken. Jag hoppas att han får se norrskenet och hittar någonstans att bo. Jag hoppas också att han uppskattade min varma choklad, snöbollskriget och solskenet. Jag vet att jag gjorde det.

Nu ska jag ta hand om min sjuka leopardsäl och mata henne med pizza.

Cheers


Jag kände att detta inlägg krävde fet text. Verkligen.

Kommentarer
Postat av: Stora L

OJ hjärtat! Vill du att jag ska skicka de bästa plåsterna jag har?

2011-01-18 @ 21:54:58
URL: http://lillasvartaboken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0