Välkomna in i värmen.


Vi lämnar allt det där dumma utanför.

Därför lösenord.
1. Jag skriver det jag vill och det jag känner.
2. Jag gör det när jag vill och hur jag vill.
3. Det finns de som inte uppskattar min ärlighet och öppenhet.
4. Jag anpassar mig, snäll som jag är, till deras önskemål.
5. Att snärja en jävul är numera inte till för alla hur mycket det än strider mot alla mina principer och hugger i min röd/gröna själ.


Ni som nu läser min blogg är utvalda vänner och familjemedlemmar med rätt värderingar och fina tankar.

Välkomna i i värmen.
Att snärja en jävul. Vol 2.
Då kör vi.

Kommentarer
Postat av: Stora L

I feel like the choosen one!

2011-01-05 @ 22:37:32
URL: http://lillasvartaboken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0