NU

Nu hyllar vi det fria ordet.
Nu släpps getterna fria på ängen och jag tar bort lösenordet på min harmlösa blogg.
För varför ska jag tvingas välja mellan att ta bort min blogg eller sätta lösenord på den på grund av... ja, vad? Ilska? Ja, något i den stilen, det gör mig fortfarande lite bitter, men inget mer. Idag är det dagen då jag hyllar yttrandefriheten. Som den beskrivs:

"Denna rätt innefattar frihet för envar att utan ingripanden hysa åsikter och frihet att söka, mottaga och sprida upplysningar och tankar genom varje slags uttrycksmedel och utan hänsyn till gränser"

FN Deklaration



Hej och välkommen ut i världen, Att snärja en jävul - Nu börjar äventyret!

Kommentarer
Postat av: Daniel Johansson

Whoho! Nu prövade jag att klicka och det fungerade, uppskattas av min spontanklick-läsning :)

2011-08-18 @ 20:05:33
URL: http://max.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0