Snart. Verklighet. Vardag.

Jag tycker om Stockholm. Jag tycker om att åka tvärbanan mellan in syster Traneberg och mina underbara vänner i Årsta. Jag tycker om att halsa champagne på en klippa i skärgården, osminkad och halvfet. Jag gillar vattnet, jag gillar att det finns så mycket att göra att man inte hinner med. Jag älskar att sitta på cafe ensam i Stockholm lika mycket som jag älskar att jag aldrig är ensam här.
 
Men. Snart lämnar jag huvudstaden och åker ner till Lund. Mycket energi i luften nu.
Först inväntar jag nervöst svar från en praktikplats jag sökt. Hoppas jag får möjligheten - då kommer jag tycka om stockholm så mycket att jag lämnar Skåne därhän.
 
Stina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0