Millenieskifte i tidsmaskinen

Ikväll peppar vi till Blumchen's Heut ist mein tag och Eminem's My name is. Vi hoppar in i tidsmaskinen på Wermlands nation och åker tillbaka till årsskiftet 99/00. Det ska bli ett millenieskrifte att minnas, det ska skålas i skumpa och dansas på bord. Ser fram emot att uppleva detta igen, med tanke på att jag befann mig i en skog, nedanför ett stup när vi gick in i ett nytt millenium. Hur som helst. Glitterklackar, rosa slingor i det våfflade håret och Ricky Martin's Vivin la vida loca kommer definera natten.
 
Bra med tidsresor kan man tycka. Är lite ledsen att jag missade när de rev Berlinmuren dock. Hade lätt velat hänga i öst-tyskland fram till rivingen, äta bröd och dricka vodka på trasiga pinnstolar.
 
Jag förstränger diverse projektångest till imorgon, det känns som en bra plan i nuläget.
 
 
 
Glitterstina

Kommentarer
Postat av: kawin

Ja minns den där uppgivenheten den djupa snön och de höga granarna. mitt livs underligaste genväg. tur vi hade täckisar.

2012-12-06 @ 10:06:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0