Sommarslut

Ja, tänkt det är väl för härligt. Här sitter jag och bländas av solen. Snart är sommaren slut också, gud så jag längtar till hösten. Eller. Nä. Till augusti. Semester blir det. Det blir... Fjällvandring i Abisko nationalpark, Tältäventyr i Stockholms skärgård, Västkustmys, Klättring i Skule, en kär Sollefteå-visit och Vildis-mys i Lund.
Herregud. Klarar jag klämma in allt det här så har jag fått det bästa av Sverige på tre veckor och det vore ju inte helt fel.
 
Imorgon ska vi hämta kanoten och köra en rek-paddling i Vasikkavuoma eller Liviöjoki/Liviöjärvi. Det lovas sol och myggmedel till hela Tornedalen (och jag är ledig!).
 
K

Kommentarer
Postat av: Stora L

Åh, det låter ju jättemysigt! Jag vill också paddla kanot.

Jag rekade lite inför vår skärgårdsvisit i höst. Bror och vän kör ut oss till en egen ö (paradisviken!!!) och dumpar av oss :) Sen får vi doppa tårna i vattnet!

2012-07-05 @ 06:56:28
URL: http://louisenyajobb.nu/
Postat av: Karin

Är inte Vasikavuoma en myr?

Svar: Jo, men tydligen paddlar man där. Hur det nu går till...
Stina Nygård

2012-07-05 @ 08:53:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0