Söndag 10 juni

Träningsvärken har tagit över mina ben. Man måste jogga på i ett bra tempo nu, myggen börjar kläckas och dom kommer snabbt ikapp. (Tre myggbett i nacken - fyra kvällar i Tornedalen).

Sen jag kom upp har livet stått stilla. Jag har gått runt, varit rastlös, renoverat stringhyllor, planterat blommor, samlat inspiration, bakat bullar och druckit kaffe. Nu har jag hittat mina färge, knivar och trycksaker, tänkte att linoleumtryck ska bli sommarens projekt. Bland annat. Jag ska ju jobba också, tydligen. Inte för att jag egentligen är så sugen, men något ska man ju göra om dagarna. Skrota runt på gården är inte helt min grej.

Imorgon är sista lediga dagen innan jobbet tar fart. Rent rävgift, dunder och spektakel.

Tycker för övrigt att J ska komma till Pajala snarast. Behöver dricka glögg och misslyckad med diverse zombiemassakrar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0