Skrivpanik.

Jag tänker inte skriva om min uppsatspanik, skrivkramp eller brist på motivation. Jag tänker inte heller skriva om hur det är att vakna till av att spilla skållhett kaffe över hela kroppen och sin vita soffa.

Däremot tänker jag i punktform presentera en perfekt tisdag. Här kommer det.


-  Kaffe.
-  Våffellunch med J. Mer kaffe.
-  Ett litet försök till att skriva artikelkritik. Redigerar bilder istället.
-  Joggingtur i det fantastiska vårvädret.
-  Grillning på balkongen och slippa laga mat. Mellanöl och sol.
-  Springa till Skissernas museum och träffa JÅ och dricka vin och se film.
-  Somna till Stekta Gröna Tomater

Idag ska det bli lika bra. Förutom att jag måste plugga och tvätta soffa.
Peppar med soundtracket från Chess.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0