Ta mig med bort, långt bort. In i solen.

Såhär är det: Segt, men börjar återfå stjärnskotten i hjärnan.
 
Skolan är lagd på is. Nedprioriterad efter att ha besökt DuktigaFlickaHelvetet. Jag har istället vilat. Vilat, vilat, vilat. Promenerat och lyssnat på det (jagvet, hypeade) fantastiska albumet Infruset av Mando Diao.
 
Idag har jag och superkatten hämtat ett stycke matbord & fyra stolar (100kr) och placerat i mitt förråd. Det börjar kännas som om vi faktiskt kommer ha möbler i lägenheten när det är dags för inflyttningsfest. Inte bara en ensam porslinstiger mitt på den svarta ryamattan från IKEA. Inte för att det hade varit helt fel heller.
 
Men nu, nu när livet börjar krypa på, känns det bra. På något vis. Jag har pratat med bästa Jonas och planerat årets glögg-kok och jag har bokat biljetter till Stockholm, mest för att komma bort och bli ompysslad av systeryster. Packa tandborsten och hoppa på tåget med nya KEPLER.
 
 
 
Nåja, det finns ett liv att ta itu med efter ett par dagars frånvaro från allt.
Teatern. Musiken. Kreativiteten!
 
Välkommen energin, du har varit saknad och efterlängtad.
 
 
Stina
(Post-projekt-Ångesten: Kom inte tillbaka. Du är dum och ful.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0