Söndagen den 14 oktober

Idag är en sådan dag då man vill lyssna på musikal. Jag har lyssnat mig igenom Chicago, Chess och Jesus Christ Superstar denna morgon/förmiddag. På spellistan står underbara Hair och kanske West Side Story. Behöver förövrigt tips på fler underbara musikaler, kan Cats vara något? Eller kanske My Fair Lady? Eller kanske Sound of Music eller Phanton of the Opera? Åh, dagen är allt för kort. Börjar känna mig aningens besatt, tur att M är borta (för hans skull då).
 
Är förövrigt rätt nöjd över att ha städat, diskat, tvättat och bäddat rent. En prestation, det måste man säga med tanke på den unga tiden. Tyvärr har jag matlagningen kvar. Denna eviga matlagning. DJÄVUL - får man lust att utbrista bara genom att snegla på spisen.
 
Egentligen vill jag bara sitta på golvet, klippa och klistra ihop lite kollage och drömma om att jag och superkatten kanske, kanske har en egen lägenhet från och med december. Julmyset är ett faktum.
 
 
 
Appråpå ingenting; idag är en sån dag då jag saknar Oslo.
 
 
Blick från ateljen 30x40

Kommentarer
Postat av: Räkan

OCH OSLO SAKNAR DIG! (men mest jag)

Svar: Räven saknar Räkan
Stina Nygård

2012-10-14 @ 14:57:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0