Ungefär en månad

Tills flytten. Från vildis till vildis. Snart är även julen här. Vi ska ha julgran. I Alla Ska Med-Kollektivet kommer julen glittra röd och dofta glögg. Kan knappt vänta. Superkatten och vinguden skapar det finaste hemmet.
 
Idag har jag skolkat från min egenutsatta skoltid. Jag har sovit, sparkat på höstlöv, lagat matlådor och lyssnat på Dire Straits. Jag har cyklat till Mejeriet genom en höstgul stadspark, grävt i ljus och ljudförråd och hällt upp vin på Kino's Mando Diao kväll. Lätt värt att skolka ibland.
 
Nu: Beck. Inte det bästa söndagsnöjet, men dock ett nöje.
 
 
Stina

Kommentarer
Postat av: Stora L

Låter som en riktigt bra dag!

I mitt hem kommer det inte ens plockas upp en julstjärna i år... eller jo kanske en. Men ingen doft av granris. Är ju iofs inte ens hemma så det gör kanske inte så mycket...

2012-10-29 @ 14:26:07
URL: http://lillasvartaboken.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0