Minns...

...en resa till Holland i våras. Då vi satt på café, vi tre, tysta. Vi drack öl och kaffe. Vi satt med skissböckerna och ett fantastiskt gäng Snowman's. Jag minns att det var fint och att det var den absolut bästa stunden just då. I morgon åker vi, vi tre, till Louisiana konstmuseum. Över gränsen, med skissböckerna och ett mycket mindre antal snowman's i väskan. Men dock fint. Det ska det bli. Vi tar med oss en katt. Vi startar lördagen med Melodikrysset och våffelfrukost, sådär som man ska göra.
 
I övrigt minns jag hur det var förut, då när skogen var en lekplats och jag kunde spendera timmar där, ensam. Då var jag liten. Nu är jag lite äldre, men känner igen mig i det minnet. Kanske blir man aldrig vuxen.
 
Hur som haver. Detta om detta.
Jag fortsätter att envisas med att Octopus's Garden är guld och att Magical Mystery Tour är silver.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0