Den är HÄR!

Från USA är den kommen. Speciallevererad till sängkanten. Min nya fina Mac Book Pro. Tredje på tre. Nu är tiden kommen att ha kvar den här i minst 10 år. Att inte de här jäklarna tål vatten är empiriskt undersökt både en och två gånger, men nu är tiden inne för helförsäkring och vattenfria zoner i lägenheten, för alla. 
 
En sak är bra. Jag fick möjligheten (anledningen) att bya upp mig till en 15'' och jag har också under åren lärt mig att skriva utan att titta på tagenterna, vilket jag trodde länge var helt omöjligt och dessutom en onödig kunskap. Det är det inte. Med amerikansk tagentsättning och svenskt tagentbord installerat är det en stor fördel. Att Ö sitter på semikolon gör inte så mycket.
 
 
Frid. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0