Dagens misson.



Som nyinflyttad får man många erbjudanden. 10% off här och där, gratis träning och så vidare. Dagens uppgift är att (efter att ha briljerat på chattseminarie) utnyttja så många erbjudanden jag bara hinner innan kl.20.00. Trots att jag har fått alla erbjudanden av alla företag alldeles frivilligt , är det fel att hämta gratis hundmat utan att ha hund, är det fel att få gratis personlig träning fast jag har annat träningskort? Hur okej är det att utnyttja erbjudanden -bara för att!?

Hur som helst. Här ska det åkas runt och inhämtas kattmat och kaffe på IKEA. Jag återkommer om eventuell ångest.


Första anhalt -  Word Class!


Kommentarer
Postat av: Stora L

Haha!!! Kick Ass! :)

2010-02-17 @ 19:19:45
URL: http://lillasvartaboken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0