En present i februari.


Det är den 21 februari. Det var -13 minus ute när jag kollade sist. Det är mörkt utanför fönstret. Jag önskar man fick vara född i februari. Alla behöver vi en anledning att fira nu i dagarna. Jag fyller år i juli, då har man nog med att sola och äta jordgubar varje dag ändå, onödigt. 

Börjar se fram emot att lägga Stockholm bakom mig, som L sa, gräset ser ju grönare ut på andra platser, jättegrönt faktiskt. Dags att packla ihop. Vart är gräset grönast nu? Dit vill jag!

Jag har lagt upp en ett-års-plan för mig själv. Om ett år ska jag banne mig inte ha några studielån. Hejdå Csn, jag längtar. Det ska bara gå. Det bara SKA gå. Om gräset dit jag ska inte bara är jävligt grönt utan också jävligt stort, så finns det nog pengar att hämta i klipperibranschen, bort med helvetet bara, snipp snipp.

Utan studielån kan man börja studera igen, det vore härligt. Jag ska inte plugga konstteori.


K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0