FANCYPANCY-DAG

1. Proffssminkning
2. Nytt pyjamaskit inhandlat.
3. Nagelfix (emo-naglar får nu ny definition)
5. Rotfruktskompott
6. Kaffe
7. Städ av sminkskåp och borsttvättning

Nu ska jag spela gitarr och invänta kvällens after work. Kan man kalla det after work fast jag inte jobbar? LP sa nej, jag säger jo. Det jag borde göra är att plugga och börja packa ihop mina saker, förbereda för flytt. Men har flyttat nu ett par gånger, så det kommer gå snabbt. Och plugga... äh.

Imorgon och på lördag blir det kaminmontering - snickarbyxor på, fin-naglar blir ful-naglar och dagens lösögonfransar riskerar att gå mot sin död. Men vad gör man inte för lite slit, släp och sotluckor?

Kommentarer
Postat av: Nalle

Men men men... Vad hände med fyra?!



Ger en orolig kram och väntar otåligt på svar

2010-02-26 @ 10:19:27
Postat av: din katt i nöd

meeh! skärpning katten! du får se till att uppdatera lite oftare, så man kan hålla koll på vad du gör för hyss där uppe.

2010-02-27 @ 02:51:04
URL: http://whitusitu.wordpress.com
Postat av: K

Nalle, 4 är hemligt. Men det är ett mycket livsavgörande beslut som tagits, kommer avslöjas på måndag!



Katten, varför är du i nöd?

2010-02-27 @ 15:16:32
URL: http://attsnarjaenjavul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0