Torsdag 19 Jan





Det snöar i Skåne. Ett vitt ludd ligger på mina fönster. Nackdelen med att bo på en vind och då har lutande fönster är att man inte ser ut om det snöar. Det ser ut som bomull. Sjukt. Måste gå ut och tranpa upp spår i luddet.

Mina akvarellfärger har fått liv. Det är kaos i lådan där dom bor. Alla ligger med alla, skulle man kunna säga. Lite som på Mälardalens högskola, men det har ni inte hört från mig. Kreativa kaoset fortsätter att råda, idag resulterade det i rosor. 30x42. Soundtracket för bilden blev Vampire Weekend och blandat med Dylan. Fint på något vis. Dylan och måleri.

Kommentarer
Postat av: Peccaplutt

Ååå helt underbar målning!!!!! Love it :D hoppas allt e bra där långt ner i landet :) miss ya babe!

2012-01-19 @ 22:32:15
Postat av: Stora L

Jag önskar jag var 10% så duktig som du är! Då hade mina väggar varit fyllda med konst!

2012-01-20 @ 07:07:01
URL: http://lillasvartaboken.blogg.se/
Postat av: Karin

Fin. Bra present. Inflyttningspresent. Mohyahahaha.

2012-01-20 @ 16:46:22
Postat av: Karin

Nä förresten, har ingen vägg som gör den rättvisa.



Åh vet du! Vi målar hall nästa helg! Jaa.

2012-01-20 @ 16:47:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0