Topp 3



Te

1. Twinings, Voyage - Brazilian Baía
2. Twinings, Söderte
3. Kahls, Chai

Kaffe
1. Zoégas - Intenzo
2. Zoégas - Presso
3. Kahls - Julkaffe

Chokladpraliner
1. Mälarchocolatrie - Pistagemarzipan
2. Åre Chokladfabrik - Kaffetryffel
2. Mälarchocolatrie - Ingefära

Blommor

1. Tulpan
2. Anemon
3. Lilja


Jag insåg just att jag skulle kunna rabbla favoriter topp tre inom många kategorier. Det finns mycket inom livsnjutning, vilket jag propagerar för att vi alla behöver. Vin, dunkuddar, massage, resor, mat och böcker. Helt jävla onödigt. Men skulle jag välja en sak så är det nog västerås, mälarchocolatrie. Pralin och kaffe. Och tulpaner. och musik, det är också bra. Vaniljdoftande ljus. Sol.


Idag är det snöstorm.



Kommentarer
Postat av: Stora L

BLÄ FÖR SNÖSTORM!!! Och blä för att packa för att vara borta en månad!

2010-02-19 @ 13:39:37
URL: http://lillasvartaboken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0