Kylling och kondomer


Dagen började med te och regn. Brittiskt. Molnen som låg täta över himlen när jag vaknade har inte brytt sig om att förflytta sig några större sträckor. Dock syns nu bå himmel vid horisonten. Jag gillar regn, jag gillar regn på uteserveringar, tillsammans med kaffe och trevligt sällskap. Och kyllingsalat. Dagen blev sedan nästan ännu bättre när vi hittade till ateljen på Museet för samtidkunst och deras workshop. Mycket tejp, mycket lim och många dinousarier senare stod vårt vackra landskap färdigt att beskådas. Vackert. Glass, Inka-Cola (som är en vidrig blandning mellan sockerdricka och portello, tror vi), och ett samtal om döden senare är vi både mätta och glada.

Det är vad jag kallar en mycket bra söndag. Tack Martin.

Vi hittade också Oslos (antagligen) bästa ställe om man vill ha sex utomhus mitt i stan. Vi vet inte, men det var väl testat, efter vad vi kunde tyda av spåren på marken. Hm.



K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0