Okej, du vinner

Okej, du vinner, okej, jag väljer.

Rastlös. Fredag. Inte okej. Händelserik dag för övrigt. Möte med delar av det fantastiska jobbteam jag har för stunden. Mötet resulterade dock i ett svårt beslut vilket jag funderat över resten av dagen. När jag blev trött på att fundera har jag gjort det mesta för att inte tänka på saken, färgat håret, målat och lagat mat(!). Nu måste jag dra ut på kvällen och finna en till nattlång aktivitet som distraherar min hjärna. Dans vore bra. Eller i alla fall lite rock n roll.

Kommentarer
Postat av: Karin

Du är ju sjuk? Eller frisk nu? :) Seså, boka Stockholmsbiljetten nu.

2010-11-05 @ 20:57:29
Postat av: krickoooo

Frisk? Knappast. Men jag tror det sitter i hjärnan. ;) Sooon, sis' soon

2010-11-05 @ 21:29:32
URL: http://attsnarjaenjavul.blogg.se/
Postat av: Stora L

Vad kan det var för beslut. Nyfiken.

2010-11-06 @ 12:55:24
URL: http://lillasvartaboken.blogg.se/
Postat av: mamma Solveig

Beslut - om vad? Du är så kryptisk så man blir tokig! Har du färgat håret? Hur ser du ut nu? Ska vi "skajpa" nån gång?

2010-11-07 @ 17:45:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0