Åja.

Husen från tidigt 1900-tal ligger fina och rena hela vägen från Olaf Ryes Plass till Ringnes Park. Nästan alla. Vi bor i guds glömda hus. Fasaden är helt ödelagd av tags och allmänt klotter. Idag fanns denna fantastiska husväggsundersökning på huset bredvid vårt. Ta det inte fel. Jag älskar klotter och grafitti i dess renaste form, speciellt på vår fantastiska fasad. Fult ska fult ha, har jag hört. Det är som: Här är det okej att tagga och få ut lite aggressioner, men bara på det rosa huset. "okej, spray spray spray" Sen går kidsen hem och äter kanelbullar och känner sig nöjda med sitt farliga och olagliga äventyr. Undersökningen är hur som helst det finaste jag sett på länge! Åh, vad jag älskar folk som gör sånt! Det är konst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0