Nästa steg.

Det är sommar. Fortfarande är vi mitt i den sista av våra sommarmånader, 13 augusti. Jag blir smått stressad av att nu, nu ska hela hösten planeras, struktureras och färgsättas. Vilken färg är het i höst? Hur har jag det med höstjacka och är den i rätt modell? Borde jag färga håret, byta kuddfodral eller kanske till och med börja med en ny hobby?
 
Ja, ja, ja. Och ja. Jag kommer göra allt det där. Fundera på det alltså. Men här byts inga hårfärger, höstjackor eller kuddfodral. Mest på grund av en trytande studentekonomi och slantar som ständigt lyser med sin frånvaro. Däremot ska nya aktiviteter in på schemat. Förutom att (ett efterlängtat) nytt år på arkitektskolan inleds är jag mer än sjukt sugen på att börja boxas med Mästerkatten Ina och äntligen börja dansa Lindy Hop.
 
Men allt det där, det tar vi sen. Det är ju sommar fortfarande!, ser ni inte det modemakare och färgfantaster? Jag har på mig en vit blommig klänning, bara för att, och dricker kaffe på balkongen ur syrrans snygga Mon Amie koppar. Sommar i p1.
 
 
Stina
 
 
(Den vanliga sommarångesten har tillfälligt raderats av ett stycke SommarStockholm. Att le på joggingrundan har för mig varit främmande fram tills imorse)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0