Ack Tornedalen

 
Vädret överraskar med uppehåll i det eviga skyfallet. Vi trotsar blöt asfalt och regnmätta gräsmattor, hoppar på cyklarna till stallet, klappar hästar och spatserar runt i hagarna. Bra jobb ibland. Senare trotsar jag även myggen och blötmyren. Gröna gummistövlar, fjällräven jacka och så mycket myggspray att jag är rädd för att jag har ödelagt naturen, den rena luften och ozonlagret bara genom att skydda händerna från de förbannade blodsugarna.
 
Kvällen har spenderats med linoleumtryck. Hur är det nu, är det fult eller gräsligt? Gillar vi linoleumtryck nu för tiden? Jag kan inte bestämma mig. Bilder kommer kanske på provtrycken.
 
K
 
 
 
Och... Nej, jag skiter i fotbollen. Totalt. Folk får ha hur jävla trevligt dom vill (i sina mio-soffor med sina underbara pojkvänner, småungar, sambos eller äkta hälftar).
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0